Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szösszenetek fantáziákról, amiket átéltünk vagy amit át akarunk élni!

A szexjátékok története

2017/03/27. - írta: Szimplán Ádám

avagy miért szeretem és hogyan szerette ő meg

Vannak játékaink. És én imádom őket használni! Párom nem volt mindig így, de ma már neki is megváltozott a meglátása.

giphy_toys.gif

Nem is emlékszem mikor kezdődött az egész, az ember poénból mindig kap valami hülye szexjátékot, szülinapra "perverz barátnőktől/haveroktól", utánad dobnak egy durex péniszgyűrűt, leértékelés és gondolod, hogy kipróbálod stb. Néhány év és néhány gagyi játék után azért nem adtam fel, habár Évinek elege lett, hogy kezd felgyűlni a szex-doboz, de ha ma megkérdezném, biztos nem bánta meg :)

Az első vibrátoros orgazmus az a durex péniszgyűrűtől volt. Jó volt, habár szenvedtünk, hogy a megfelelő pozícióba kerüljünk. Azután az hamar kifingott, ezért kerestünk alternatívát, így beszereztünk tucatnyi, főleg gagyi, játékot.

Az első műfarok is ilyen olcsó gagyi volt, jó vásárlói vélemények voltak, ezért gondoltam miért ne. Tényleg kicsit gagyi gumi volt, de akkor már beindította a fantáziámat, hogy ezt meglovagolja Éva vagy nyomunk egy hármast vele. Rá is vettem, a látvány észbontó volt, viszont nem élvezte, azt mondta rossz érzés, meg olyan mű, nem tudott ellazulni.

Kb ezek után szereztük be a sorsdöntő vibrátorunkat, máig a kedvencet, a Lelo Soraya-t. Ismerem a piacot és talán ennél jobb nem létezik jelenleg. Nem mondom, hogy a legerősebb vagy a legtutibb, de olyan mint egy menő Lexus. Egyszerűen mindig számíthatsz rá. A hatása csak annyi volt, hogy WOW!

giphy4.gif

Miután akkora nagy sikere lett ennek a játéknak és aktívan használatba került, ezért jobban kiokosodtam a piacon, már a gagyi dolgokat kerültem, találtam néhány blogot ahol tényleg profi leírások voltak, kitanultam a márkákat, anyagokat, mi számít jónak és mi nem.

Vibrátor után meg a műfarok érdekelt. Sok pasi tartózkodik ezektől, mert féltékenyek lesznek, meg hát ott a sajátjuk is, de engem izgat a dolog. Izgat, hogy ha a párom egy "másik faroktól" élvez el. A látvány és a tudat teljesen bezsongat. De találkoztam olyan pasival is aki a vibrátorokat is megveti, mert ott van az ő nyelve, a csaj ne használjon mást. Ez is egy felfogás és egy nézet, de én ezt nem osztom.

Visszatérve, a műfarok felhozatal nem túl nagy, viszont méretre elég nagy a legtöbb. Én nem szégyenkezek a méretem miatt, de azért a 20-22 centis ököl vastag darabok valamiért uralják a piacot, pedig nem ilyenre vágynak a lányok. Találtam egy márkát, Fleshjack, ami realisztikus, férfi modellek farkát formázzák, mindenféle méretben. Poén, hogy ezek meleg pasik, a farkak pedig pasiknak vannak szánva, de az egyik legjobb a piacon szerintem, főleg, hogy fele annyiba kerülnek mint a csajoknak szánt játékok. (Utólag azt lehet mondani, hogy kicsit keményebb szilikon mint a drágábbak, van már drágánk is, de mégis ez maradt a favorit, mert ott kemény ahol kell, max picivel kisebbet kell venni mint a puhább verzióból)

Mivel a méretben bizonytalan voltam, ezért Évinek megfogtam a kezét és elvittem egy boltba ahol volt vagy 10 különböző méret. Mondtam válasszon. Meglepetésemre egy átlagos méretet választott, hosszúságra még kisebb volt mint én, picit azért vastagabb. Azt mondta az aranyos és jól néz ki. Ez volt a Jean-Daniel Chagall, a Fleshjacktől. Oké, gondoltam, mindegy, addig amíg az ami. Ekkor ténylegesen tudatosult bennem, hogy a csajok talán mégsem vesznek oda a 20+ centis farkakért. :)

És ez az a két játék ami meghatározta a szexjátékok iránti szenvedélyünket. Ezek a toppok, ezek kerülnek elő a legtöbbször, hiába van másik 2 profi vibrátor, hiába van azóta 3 másik műfarok, ha választani kell, akkor ezek lesznek választva, szinte mindig.

Hogy legyen egy kis magyarázat, hogy miért szuperek ezek és élvezet is legyen a bejegyzésben, leírom, hogy hogyan szoktuk használni őket.

A Lelo egyből elnyerte a tetszését páromnak. Ez egy csikló és G-pont vibrátor egyben, de a G-pont része annyira nem jött be páromnak. Viszont a csikló részét imádja, tökéletes erősség, tökéletes tempó, biztos siker. Imádja használni, akár előjátéknak, akár szex közben, akár szex után is. Az elején főleg én használtam rajta, de annyira rászokott, hogy néha nem bírja és magának kell csinálnia, hogy "tökéletes legyen". Persze néha azt kívánja én csináljam, mert akkor az érzés "kiszámíthatatlan" ami nagyon be tudja izgatni.
De nem bánom, hogy ha ő akarja használni, mert akkor van szabad kezem:)

Habár az elején főleg azért is volt jó amikor ő csinálta, mert a farkamat bedugva én is éreztem a rezgést plusz nagyon össze tudtunk hangolódni, hogy egyszerre süljünk el. De annyiban kényelmetlen volt, hogy nem igazán fértem oda a játék miatt és mozogni is alig tudtam.

Viszont a műfarok fantáziám kiéléséhez tökéletes ez a felállás. Az elején nem volt annyira oda az ötletért, meg nem is vonzódott ezért a játékért, de talán az én megszállottságom vagy az orgazmusok amiket az évek során okozott teljesen megváltoztatta a véleményét és merészebb is lett.

Kicsit trükkös használni a műfarkat, ha kérdezik sosem ajánlom kezdő játékosoknak, mindig csikló vibrátor a nyerő, viszont ha az ember nem olyan hülye, hogy csak ki-be-ki-be dugdossa, akkor hatalmas örömöket tud okozni mind a két félnek. Főleg az elején Évi bizonytalansága át szállt rám is, ezért nem is gondolkoztam olyanon, hogy durr bele, lovagold Baby! Szépen lassan kezdtem és az eredmény?

giphy3.gif

 

A meglepetés nem maradt el, se neki, se nekem, sőt, annyira meghozta a kedvem, hogy ezt tovább és tovább vigyem! Érdekes mód Évi habár élvezte, szerette eltemetni ezt a játékot, mert "nem illik, túl perverz". De azért örülök, hogy én kitartottam mellette!

Sokféle módon lehet használni, de van egy mód ami folyton vissza-vissza tér és ahogy általában használom, habár nem ezzel voltak a legnagyobb orgazmusok, viszont ez elég megbízható és még akkor is benne van Évi, ha nem vágyik az elején rá, a végén már robban:)
A lényege a felhúzás, az előjáték, az orál, megvárni azt a pillanatot amikor már Évi nagyon kíván magában valamit. Ez egy röpke menetben úgy néz ki, hogy amikor már előkerül a Lelo, Évi arcán megjelennek az első piros foltok, akkor előkerül a Jean-Daniel és a bejáratnál kopogtat. Szándékosan nem szoktam bedugni, inkább hogy feszítse a bejáratot, érezze a punci, hogy valami nyomja kívülről, míg Évi kívül játszik. Ez valahogy mind a kettőnket teljesen felizgat. Engem azért, mert valami felejthetetlen látvány ahogy a párom begerjedve kezd jobban és jobban felizgulni ahogy egy farok a puncijába be akar hatolni és ilyen közelről a látvány sokkal jobb mint amikor a saját farkadat bámulod egy szögből. Sokkal. Évi pedig a nyomás hatására kezd jobban és jobban beindulni, ahogy elképzeli hogyan töltené ki a punciját a farok és érzem ahogy próbál úgy helyezkedni, hogy "véletlenül" belé csússzon, amit persze sokszor nem engedek, hiszen ezen a húzáson van a hangsúly. Ekkor már elképzelhető a történet, százféleképpen eljátszottuk, mindegyik szuper élmény.
Szépen lassan beléhatol, mozog benne és az eljuttatja a csúcsra. Teljesen tövig bemegy, kitölti és feszíti minden mozgás nélkül amíg ő bele nem remeg. Csak a fejét dugom be amitől szintén nem bírja tovább, vagy csak behatolás nélkül elsül, de ahogy az első összehúzódások megjönnek, úgy a farok is belé csúszik és már lovagolja is a második orgazmust, anélkül, hogy az első vége lenne.
Ezt az "előjátékot" nagyon könnyen tovább visszük, mert a sok húzás eredménye, hogy ha az utolsó percben dugtam csak be, akkor egy kis mozgás után már jön is a második orgazmus, ahol már néha nem bírja tovább, de ekkor ha lefogom és a meleg nyelvemmel esek neki míg benne tovább is játszok, akkor a harmadik is jön és ekkor jön az igazi szex és itt már csak attól függ, hogy én mennyi ideig bírom, de két percenként jön nála egy elsülés. De egy ilyen előjáték után nekem sem kell sok :)

Egyszerűen csodás nézni és sokkal jobban beindít mint az ujjam, ha egy tényleges farkat látok, főleg hogy másabb mint az enyém és ezt ő is élvezi. Tudom, hogy én jobban izgulok az egész dologra, és ő jobban örülne, hogy csak a saját farkammal játszanék, de az néha olyan snassz. Viszont azt is észrevettem, hogy néha nem azért mondja, mert nem élvezi, hanem mert lelkiismeret furdalása van. Néha én is elpirulok amikor egy idő kihagyás után ő jön, hogy vegyem elő. Minden esetre imádjuk és örülök, hogy találtunk egy olyan dolgot ami ennyire felpörgeti a szexet és a fantáziánkat.

Ahogy láthatjátok az utóbbi túl-részletes leíráson, ez engem valamiért jobban beindít, de azért a kisördög Éviben is mindig lakozik ha előkerül a fiókból.

giphy5.gif

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://perverznekszamit.blog.hu/api/trackback/id/tr8812374093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása