Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szösszenetek fantáziákról, amiket átéltünk vagy amit át akarunk élni!

ELSŐ

2017/03/27. - írta: Szimplán Ádám

avagy miért írok

Sziasztok!

Csak egy gyors tisztázást akarok írni, nem is nektek akik esetleg ide tévedtek egy hülye guglizás után, inkább magamnak, hogy miért is kezdtem el ide irkálni.

Nem ez az első blogom, előző blogok mind befuccsoltak, elveszítettem az érdeklődésemet, semmi motivációm nem volt az X-edik bejegyzés után, mert nagyon ráfeszültem, hogy megfeleljek az olvasóknak, hiába volt belőlük csak egy maréknyi.

Ezt a blogot magamnak írom, nem igazán olvasom át kétszer mit írtam, biztos teli van hibákkal, ismétlésekkel, de valamiért ki kell írnom magamból, talán azért, hogy átéljem megint a dolgokat vagy fene tudja.

Szóval ha nem tetszik valami, leszarom, de nyugodtan kommentálj, örülök neki!

tumblr_static_tumblr_mjatuzs0lg1rb4km6o1_500.gif

Csak ennyit akartam mondani :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://perverznekszamit.blog.hu/api/trackback/id/tr6712379715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása